משלוח חינם מעל ₪249

מדיניות ההחזרים וההחזרות​

  • מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטל עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.
  • ביטול הזמנה יתאפשר עד 6 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, בכפוף לכך כי ההזמנה לא נכנסה לעיצוב והדפסה.
  • במקרה של ביטול שירותים, הלקוח לא יחוייב עבור השירות.
  • לא ניתן לקבל החזר כספי עבור מוצרים\שירותים אשר בוצעו.
  • האתר יהא רשאי לבטל אספקת הזמנה למשתמש וזאת בהתראה של שעתיים מראש לפחות. במקרה כזה לא יעמוד למשתמש כל טענה כלפי האתר.
  • החזרות יכובדו רק במקרים של מוצר פגום ע”פ כללי האתר.
  • מדיניות ההחזרים וההחזרות עבור מוצרים שניתן להחזיר ע”פ כללי האתר נמשכת 10 ימים. אם חלפו 10 ימים מאז הרכישה, לא יתאפשר החזר או החלפה.
  • כדי להיות זכאי להחזרה, על הלקוח לדאוג שהמוצר נשמר ללא שימוש ובאותו מצב שבו התקבל. כולל האריזה המקורית.
  • לא ניתן להחזיר מוצרים מתכלים כגון פרחים, אוכל וכרטיסי מתנה.
  • כדי להשלים החזר/החלפה על הלקוח להציג קבלה והוכחת רכישה.
  • כל טעות בהדפסה/שגיאת כתיב שהלקוח לא ביקש לתקנה ואישר כך את הסקיצה שקיבל
  • כל טעות בהדפסה/שגיאת כתיב שהלקוח לא ביקש לתקנה ואישר כך את הסקיצה שקיבל
  • ישנם מצבים מסוימים שבהם לא ניתן לקבל החזר:

    – איכות הדפסה מסויימת הנקבעת ע”י מנהלי החנות כתקינה.

    – סטייה של עד 1 ס”מ בהדפסת המוצר. שינוי בצבעי ההדפסה עד 7%.

    – כל פריט שאינו במצבו המקורי, פגום או חסר חלקים מסיבות שאינן נובעות מאחריות החנות.

    – כל פריט שהוחזר יותר מ-10 יום לאחר המשלוח.

    – כל טעות בהדפסה/שגיאת כתיב שהלקוח לא ביקש לתקנה ואישר כך את הסקיצה האחרונה שקיבל.

  • ניתן לקבל החזר רק על פריטים במחיר רגיל. לא ניתן לקבל החזר על פריטים שנקנו במבצע.

הליך ההחזרים

• לאחר שהמוצר יתקבל ויבדק, החנות תשלח ללקוח דוא”ל כדי להודיע ​​על קבלת המוצר שהוחזר ועל אישור או דחיית ההחזר.

• אם תאושר, ההחזר יעובד, ואשראי יוחל אוטומטית על כרטיס האשראי או שיטת התשלום המקורית תוך 14 ימי עסקים.

החזרים מאוחרים או חסרים

• במידה ואושר ע”י החנות החזר ואינך רואה שההחזר בוצע, יש תחילה לבדוק שוב את חשבון הבנק.

לאחר מכן צור קשר עם חברת האשראי, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר יפורסם רשמית.

לאחר מכן פנה לבנק. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום ההחזר.

אם עשית הליך זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר, צור איתנו קשר בכתובת bildgift@gmail.com

החלפת מוצר פגום וכללי משלוח

• ע”פ כללי החנות חברת בילד מחליפה רק פריטים פגומים. לכן אם הגיע ללקוח פריט פגום והחנות תאשר קבלת פריט חוזר על הלקוח להחזיר את המוצר הפגום לסטודיו של החנות על מנת שנוכל להתחיל תהליך של קבלת מוצר חדש (אותו מוצר בדיוק) לפני שהמוצר יגיע לחנות ויאושר כפגום לא נוכל להתחיל בהתליך מתן מוצר חדש (אותו מוצר בדיוק).

• כדי להתחיל תהליך החזר, יש לשלוח את המוצר לכתובת: אהוד קינמון 29 בת ים.

• הלקוח אחראי לשלם את עלות המשלוח עבור החזרת הפריט. עלויות משלוח אינן ניתנות להחזר. אם תקבל החזר, עלות המשלוח חזרה תנוכה מסכום ההחזר.

• הגעת מוצר חוזר תלויה ביעד המשלוח, הזמן שעשוי לקחת עד שהמוצר יגיע שנית עשוי להשתנות.

צריך עזרה?

צור איתנו קשר בכתובת כתובת bildgift@gmail.com לשאלות הקשורות להחזרים והחזרות.